Nya funktioner i Kundportalen!

Nyheter, 18 november, 2016

Kundportalen är Aptic Customer Centers webbgränssnitt mot våra kunder. Det är ett verktyg där man som kund kan få överblick över sina support- och beställningsärenden hos oss samt får tillgång till information om versionsuppgraderingar med mera. Vi jobbar ständigt med att förbättra våra processer, och nu i veckan har vi lanserat ny funktionalitet i Kundportalen!

Liksom tidigare kan man följa sina support- och beställningsärenden och arbetet kring dessa samt ladda ned versionsdokumentation och uppdateringar. Den största förändringen är att våra kunder nu även enkelt kan registrera nya supportärenden och beställningar direkt via Kundportalen. Det går också att bifoga filer till sina ärenden och utse kontaktpersoner för ett ärende till annan person inom organisationen. Kommunikation med vårt Customer Center sker huvudsakligen via gränssnittet, vilket innebär att båda parter har all information lagrad på ett ställe. Vi har även förbättrat sökfunktionen med fler sökmöjligheter.

Inloggningsuppgifter

Har du sedan tidigare konto till vår Kundportal kan du logga in med dina användaruppgifter som vanligt. Om du önskar en användarhandledning eller om du är ny användare som saknar inloggningsuppgifter kontaktar du din huvudadministratör för Aptics produkter i din organisation.

Tipsa oss gärna om vad vi kan göra ännu bättre!